态度与味道

今朝早行路上班途中,见到一个友族阿哥喺街边卖早餐,一般嘅马来式早餐,来来去去都系辣死你妈,炒饭炒面炒米粉,糕点之类嘅。马来式炒米粉唔知点解总系喜欢整到碎碎嘅咯。

见肚饿,就去同佢买份早餐啦。叫咗个炒米粉,加咗点三峇,只收一蚊。价钱唔单只平,态度总几好添。
"Thank you boss, have a nice day and see you again."
佢系面带笑容讲嘅,咁我当然也回敬点笑容俾人啦!
"Have a nice day to you too."

呢份早餐买咗冇时间食,只好留到中午当午餐啦!

终于到了食晏时间啦,打开包炒米粉,食咗一啖,味道唔系好惦喔,再食一啖,真系好差喔!
态度系几好,但系味道就真系好差咯,我唸以后都唔会同佢买架啦。一蚊系好平,但系好似唔值得咯,食冇两啖就食唔落啦,好嘥嘎!

态度与味道,两者兼备,当然为之最好啦,但系两者选一嘅话,你会拣边嗰?
我会拣味道咯。我系好现实嘎,俾钱买味道系享受,食落肚度嘅哦。俾钱买态度?除非钱多咯?

有时候你会见到啲卖嘢吃嘅小摊,好多人为咗买嘢食而排队排到鬼死咁长,等得久问声:
“事头婆,仲有几久才轮到我啊?”
你会畀事头婆闹嘎:
“你等得就等,唔等得就去其他档口买。”
好神气系未咧?但系点解总系有咁多人愿意排队买嘅咧?排咁长,味道当然唔会差啦,唔通前世未排过队么?识相唔诸多要求,等得,人哋系唔会闹你嘅。咁如果你明知总多多要求畀人闹,咁你咪当佢耳边风咯,时运高听唔到,唔会影响你嘅心情嘎,因为系你心甘情愿排队去买嘅哦。

享受到好味道,满足到你嘅味蕾,虽然冇好态度,都值得啊!系未?

评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】