乞人憎



每次乘搭MONORAIL时都会遇到以下嘅问题,真系乞我憎咯!

1. 每朝早早晨8AM左右嘅时段,喺HANG TUAH MONORAIL站都会挤满很多去上班嘅人。每次MONORAIL到站时,啲人就会逼晒去入口处等候入闸,乞人憎嘅系每当闸门打开时,你都会见到啲人站满晒靠近出口处,入边就留住啲空位,唔知留畀边个咧?心谂,你地下一站就要落车了么?如果唔系,可不可以醒目啲企入去,畀人入来啊?人地都要上班噶嘛。OK,见你地咁自私仲系企喺原地郁都唔郁,咁我地就唯有逼进去咯,但系你地就V哇鬼嘈,叫我地唔好逼,面都黑晒哦。我睬你都傻啊,唔让位就逼,系你地拣嘅,我都唔想噶。

2. 仲有,每次到站要出去了,班粉肠就阻住个出口。可不可以让个位畀人先出去啊?又或者你地先企出去,畀我哋好顺畅咁出咗去,之后你再返番入来,大家唔阻大家时间,没碰撞,皆大欢喜,系咪?

3. 果啲企喺靠近出口嘅人,到站闸打开啦,就慢条斯里咁行出去。阿哥阿姐先生安娣,你哋企喺果度唔让位,唸住你地好赶时间,要第一个飞出去,但系依家见到你地好似游魂咁飘下飘下,仲阻住条路添,真系畀佢哋激死。

4. 仲有啊!有啲就算你讲咗EXCUSE ME,佢哋好似借咗聋耳陈的耳仔听唔到嘅喔!咪好乞人憎咧?喺咁嘅情况之下,我会同盲公炳借对眼当睇佢唔到,撞住出去。

你地有冇遇到以上嘅问题咧?

评论

  1. haiz....有同感,驾车的人也是,every day traffic jam jam jam jam jam....hate

    回复删除
  2. 原来大家属系同道中人,有感而发,舒畅也。

    回复删除
  3. 有!!!!几乎天天碰到。。不是。。是天天一定碰到!!!更讨厌的就是还没到站停车,那些没脑的就要走到门口。。天啊。。哪里有位子移动???

    回复删除
  4. 当时的我真想踢他们一脚,把他们给踢出去。

    回复删除

发表评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】