点解?


讲起演唱会就令我想起一件陈年旧事。

犹记得几年前,原本有一班几好嘅朋友,但系中间发生咗一点误会,渐渐地与佢地疏远少联络。

记得有一日去咗睇郑秀文喺大马的演唱会,系我一个记者朋友带我去嘅,唔单止免费,仲坐喺很前嘅记者区。但系唔知点解,果班朋友中嘅一个朋友之后走嚟质问我点解要讲大话,冇去睇演唱会点解要骗大家话我有去睇,真系好无辜咯!如果我冇去睇嘅话,咁点解我要咁做啊?骗佢哋话有去睇又系为么咧?唔通睇演唱会系好难得嘅事,要通街话俾大家知,嗮命啊?

我真系唔需要咁做咯,大大话话一直到今日我都睇过好多场演唱会啦!而且场场都免费嘅,有点仲系坐喺很前嘅位添!郑秀文啦,郭富城啦,孙燕姿啦,F4啦,飞轮海啦,张敬轩啦,张惠妹啦,许志安与苏永康啦等等,仲有一点系冇时间又或者唔方便而冇去添。F4,孙燕姿嘅演唱会我系坐喺第一排,仲可以随意走动影相添,就连佢哋面上嘅痘痘都睇到一清二楚啊!我驶么车大炮骗人认叻啊?真系唔知点解咯!

不过冇所谓啦,件事都过咗咁多年咯,只系有时去睇演唱会会谂起呢一点回忆啫。虽然与佢哋冇联络,但系都知道佢哋过得唔错。一个去咗美国做工,一个做空少,一个去咗新加坡做工,一个留喺本地做,但系做么就唔知,因为佢一路嚟都神神秘秘嘅,惊人哋知道佢点嘢咁。吖。。。。。。

谂落都要好多谢佢哋嘅,起码喺我嘅生活上添上一段精彩嘅故仔,使我嘅过去唔至于平淡冇奇冇生趣。正所谓“哭有时,笑有时,悲伤有时,欢乐有时”啊嘛!系咪?

评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】