回味记事本

前日喺PAVILION等朋友时,行行吓街入咗一间卖精品嘅店,唸住随便睇睇逛逛啦,点知畀我发现咗呢本好有童年感觉嘅记事本,好锺意啊!呢,就系中间朱古力色果本咯。

封面有好浓郁七,八十年代嘅味道。睇吓!绿色塑胶兵,蛇棋,星星棋,飞行棋,百兽棋,水枪,玻璃珠,口香糖,WE ARE FAMILY牌。。。我都曾经拥有过嘎!除咗呢啲仲有好多好多数之不尽。嗰只铁皮青蛙,上次去台湾嘅时侯见到就买咗只嚟收藏。呢本记事本除咗封面有我嘅回忆之外,佢嘅材料仲系用环保再造纸嚟制造嘎。唔驶多加考虑我就即刻买咗呢一本能令我返到过去嘅记事本,好开心啊!
除咗嗰本新买嘅记事本外,仲有几样收藏品我都好锺意嘅。譬如话嗰只米奇老鼠铁盒,系旧年去香港嘅迪斯尼乐园买嘎,嗰只白色嘅咧系前年去台湾咁啱遇到KUSO创意展买嘅,我好锺意嘎!

仲有喺左边嘅嗰张古早明信卡,系立体嘎,下边嗰本记事本系我朋友去米兰买返嚟送我嘅,右边嗰本咧就系喺台湾买嘅。不过唸唸下好似买嚟收藏多啲哦,因为我都唔舍得用!

评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】