《安康ENCORE演唱会》

11月14日,同班朋友去咗云顶睇许志安及苏永康嘅《安康ENCORE演唱会》。



我哋坐喺台前右边嘅位,都算好前嘅啦。坐喺我后排有我嘅同事JOANNE,MING,MING嘅妈妈同埋佢妹妹。唔。。。我个人就觉得舞台设计一般咯,冇乜惊喜,但系现场气氛就几好,观众嘅反应都唔错。

苏永康嘅闲聊功夫几好嘎,好识埋口乖搞气氛。唔单只落台握手,佢仲话会一路走到山顶同粉丝握手就真系守诺言走到山顶喔,一点都唔介意粉丝逼住条路,寸步难行。佢仲一直调侃安仔,笑佢中年危机,性情大变,喜欢人哋虐待佢。譬如捏佢屁股啦,舔佢块面啦,摸佢身体啦等等,哈哈,康仔真衰仔。而安仔(老鼠)身材就胜过康仔好多,就算康仔着Deep V露深沟,都输给安仔咯。安仔多数都深情款款咁唱歌,但系都有走下台同观众作近距离接触嘅。我唔单止同安仔握手,仲有意外收获哦!系么嘢?慢慢话你知啦。

嗱嗱嗱,大家请留意许志安手上戴住嘅白色手套。点解要留意啊?睇落去咪知咯。


咦!佢除低咗左手嘅白色手套要做什么啊?原来佢系准备要丢个白色手套出去啊!


瞪瞪瞪瞪!你睇,我手上戴住嘅系么嘢?
冇错啦!就系许志安嘅白色手套啦!话你知啦,丢之前,佢仲抹咗佢块面一下兼kiss咗下添嘎。

左边果嗰就系MING,中间果嗰系JOANNE,右边果嗰咪我咯。

仲有其他嘅相分享,不过就唔系好清,因为相机唔系几靓咯,激气啊!










《安康ENCORE演唱会》曲目:
安康:(Medley)我的天我的歌+假使有日能忘记+日落旅馆+没有季节的火花
康:情来自有方,有人喜欢蓝,旧爱还是最美,男人不该让女人流泪,爱一个人好难
安:让爱,爱你,前程锦绣,(华星Medley)心血+恋爱片段+男人最痛+彻夜缠绵+灰飞烟灭+男人的感慨+喜欢你是你+雨后阳光
安康:(Unplugged)亲密爱人,我愿意,喜帖街,孤独探戈
嘉宾:(EO2的Eddie)眉来眼去+Ladies' Nite
(林建辉)我听见有人叫你宝贝
康:假使有日能忘记,从来未发生,不想独自快乐,(和郑姓女歌迷合唱)从不喜欢孤单一个,越吻越伤心
安:烂泥,半天假,一步一生,一家一减你,昨迟人,唯独你是不可取代
Encore(安,康,Eddie):梦伴+无心睡眠+Stand Up+冰山大火+爱情陷阱+夏日寒风

评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】