平安夜



“河边有只羊,羊边有只象,象边有只马骝精,好似你嘅样,嗨!Jingle Bell, Jingle Bell, Jingle All The Way。。。”

圣诞前夕平安夜,你点度过啊?我咧就去咗朋友嘅屋企同埋一大班朋友庆祝啦!每人只需RM15,有得食,有礼物攞,有游戏玩,系咪好抵咧?咁你知唔知总共有几多嗰来宾啊?总共有85嗰来宾啊!系咪好夸咧?吓得我吖,旧年得55嗰人咋,咁明年咪会超过百咯?

咁年棵圣诞树就似样啦,旧年棵圣诞树就惨喇,整到似棵印度圣诞树咁,好搞笑。圣诞树下摆满嗮林林种种嘅礼物共有85件!有啲一睇就知好有心思,包得好有创意,好靓,希望一阵我会抽到啦!但系事与愿违,冇我份。除咗礼物当然唔少得食物啦!哗!好正啊!有火鸡啦,Donut啦,冬阴炒米粉啦,士多啤梨撻啦,Rendang鸡啦,Nasi Dagang啦,皮蛋啦,肠仔串啦,炸鸡块串啦,沙律啦,咖喱鸡啦,咖喱卜啦,仲有好多好多啊!













食饱啦,倾偈完啦,游戏就开始啦。啲游戏冇乜新意,兼且大家唔熟络,所以冇乜交流,再加上场地好焗好热,搞到我头都痛嗮。又因为人数太多再加上时间无多,所以要赶喺倒数之前派嗮啲礼物都要耗上1嗰小时,仲系咪派嗮果只啊!搞到都觉得有啲闷。

3,2,1,Merry Christmas!Yeah!呢期待嘅一刻终于来临啦!

睇下!呢嗰系我抽中嘅圣诞礼物啦!系嗰水樽,留声机水樽。



因为时间嘅关系,我知道佢哋仲有啲游戏系咪搞完嘎,就好似呢对袜咁,当我哋报到嘅时候就拎到一对鸳鸯袜。咁我谂佢哋应该系要我哋去搵返同样款嘅袜嘅人去配对啦!好好彩,我另外嘅一只袜嘅主人就一直坐喺我隔离,就咁,我有对同款同色嘅袜啦!



我喺度祝大家圣诞节快乐!开开心心,小心失身!哈哈哈!

Let Its Snore, Let Its Snore, Let Its Snore。。。咁多位!訓觉啦!早唞!

评论

  1. 那么多好吃的。。。!!!
    怎么我没机会吃到啊。。。!!!:(

    回复删除

发表评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】