圣诞节

我唔系基督徒,但系我好喜欢圣诞节。

圣诞节嘅歌谣温温柔柔,圣诞节嘅气氛浪浪漫漫,圣诞节嘅聚会开开心心,圣诞节嘅食物林林种种。。。

每次圣诞节即将来临时,到处都大肆装饰一番。圣诞树啦,雪人啦,糜鹿啦,圣诞老人啦,好靓。今年只见识过3间购物广场嘅装饰,有Pavilion啦,Mid Valley啦,同埋Time Square嘅。我个人就觉得喺呢3嗰之中Mid Valley嘅系最靓。

Mid Valley:好似哈利波特咁嘅款,啲蜡烛同埋啲树喺空中飘浮嘎。






Pavilion:好金碧辉煌,好有气势。






Time Square:旋转圣诞树。


今日就去咗Mid Valley随意逛逛过圣诞。4点先至同Eugene,Clement一齐喺Chili's食晏。







食完晏再行行逛逛帮助消化,跟住大概7点几就喺Delicious食晚餐,因为仲好饱所以冇乜点食,所以就意思意思咁点咗几嗰甜品。我点咗嗰Peanut Butter Banana Smoothies,哗!好滞好饱啊!以后应该都唔会再点嚟食嘎啦。

倾偈饮食笑闹就咁过咗一日啦!2009圣诞节,拜拜!













评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】