城市爱情



呢嗰MTV喺几年前拍嘎,不过唔知几时面市,所以冇买低嚟收藏,搵咗好耐都搵唔到。果日除咗拍呢首《城市爱情》之外仲有另外3首嘎。好似系《葡萄美酒》,《祝你顺风》同另外一首唔记得咩名咯。

点解我会搵到呢个MTV? 喳实系咁嘅!有日同朋友去唱K,朋友突然间向我兴师问罪,问我点解偷偷同女仔出街拍拖都唔单声。我唛大嗰口得嗰窿,铜铃咁眼定咗喺度,跟住佢仲话有相为证添。当佢秀我张相时,我就觉得有印象,跟住荧幕就播呢只MTV啦!当期时我好开心,因为终于见到呢只MTV啦!哈哈!

记得当日我哋去咗富都车站,Kota Raya,Plaza Rakyat LRT站拍呢首MTV。女主角唔系我女朋友,嗰名好似叫卉卉,以前喺星马购物中心嘅写真书摊位做"烧屎"嘎。因为搵唔到呢个碟,所以就唯有用相机录低咯,好过冇吖嘛!《祝你顺风》喺云顶马场拍,《葡萄美酒》喺佢哋嘅录影室拍,另外一首喺云顶一嗰好靓,有好多直直嘅杉树度拍嘎。

边嗰知道呢首《城市爱情》嘅仁兄,唔该话畀小弟知边度可以买到呢个碟啊!嗰MTV一定要有小弟我嘎样果只喔!先唔该你先啦!Aligato.

评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】