2009留低乜嘢?



过埋今日,就真系要同2009年讲声再见啦!

回顾2009年,到底留低啲乜嘢畀自己咧?有点乜嘢成就咧?有点乜嘢遗憾咧?唔。。。唔。。。唔。。。谂咗好耐,都好似冇乜成就喔!唔系吖嘛?咁失败?唔得唔得,一定有点嘢嘅,一定有啲成就嘅,再畀我谂多少少时间。

啊!有啦!成就10大!

01. 喺今年2月过年前,分咗手,伤咗人哋嘅心,亦都帮咗人。(咁都算成就?)梗系,见到佢咁有成就我都好开心噶!再见亦是朋友,大家都过得好好,希望大家都好好咁过。
02. 今年5月安装咗网络,从此做返喺现今社会生活嘅都市人。(以前好OUT噶!乜Q都唔知!)
03. 因为有咗网络,所以有咗面子书;因为有咗面子书,所以生活唔再孤单。(搞到我生活好充足,唔再自己同自己讲话啦!)
04. 11月开始写部落格。(终于做返啲有用嘅嘢!)
05. 脾气臭咗。(乜话?!呢嗰都算成就?)知道自己嘅缺点喺边总好过唔知自己错喺边吖嘛!系咪呀?呢嗰唔系成就咩?
06. 老咗一岁。(吓?咁都得?)有得老好过冇得老啊!懵佬!
07. 变咗宅男。(少出街,唔阻街;唔乱嘥钱,需要储钱;少食快餐,唔驶咁残!)
08. 细路比以前生性咗好多,我哋嘅关系亦都比以前好。(老嚟安慰,老窦老妈子都安慰啦!)
09. 识咗多哋朋友,冇咁自闭啦。(咪识咗之后收住喺手机度孵蛋冇联络,要多啲联络沟通先之得嘎!)
10. 成就咗以上嘅成就,因为一切嘅一切都冇计划过嘎!(汗颜!!!)

哎呀!真系冇乜成就啊!冇鱼攞啲虾嚟充王添!

遗憾10大!

01. 今年冇出到国旅行!(去咗新加坡一日游算唔算啊?)
02. 带老窦老妈子出国旅行嘅计划只系计划,未实行到。(明年啦!)
03. 仲未买到属于自己嘅屋。(明年啦!)又系明年?人生有几多嗰十年啊?
04. 仲未学识游水。(包括游干水!)
05. 工作还算得,未至于高兴满足。(点解嗰嗰都掂过我?)
06. 青丝越来越少,烦恼越来越多。(青丝咪就系烦恼咩?点解青丝少而烦恼就多咧?)
07. 每次洗衫,隔日就落雨嘅,准过天气报告。(样衰,连天气都吓我,32岁啫,咁快就需要执返正啲样?)
08. 周不时畀人误会我,冤枉我。(又系衰样衰!真系需要神奇水啦!)
09. 冇真正试过豪气血拼嘅滋味,买嘢买到手攰。(银包细,钱银细,行到脚攰就时时有。)
10. 杀人放火,打人凶人,飞机撞埋纸驁;奸人掳掠,天灾人祸,地球暖化闯祸。(你唔系参加选美哦!咁娘炳嘅?)

好!过去嘅由佢过去,明年再嚟慢慢实现今年未实现到嘅梦想,跟住再实现埋明年新嘅计划。咁就为之Very Good啦!

祝福我亦都祝福大家,大家一起努力啦!

评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】