以为

寻日晏昼食晏时间,去咗公司后巷嘅唐人杂饭档买饭食。呢嗰档口不嫐都卖得唔平嘎,但系因为唔想餐餐食马来饭,所以一时半下都会去帮襯佢买饭食嘅。由于同事唔得闲落嚟打包,咁我就帮佢打包埋一份。拎咗啲洋葱炒蛋,清炒生菜,再加一嚿斋肉饼,两包一样嘅餸,跟住就畀佢计数。

“总共九块半啦。”

“安娣,两盒九块半?点计嘎?两嗰都一样餸嘎喔。”

“冇,一嗰多啲。”

“边嗰多啲啊?”

“呢嗰夹咗两嚿斋肉饼吖嘛。”

“安娣,嗰啲系拌菜黄梨嚟嘎喔,边度有两嚿啊?”

“哦!我以为系两嚿,咁啊。。。啊。。。呢盒都一样四块啦。。。我哋冇乱乱嚟嘅。。。哎呀,你要唔要筷子啊。。。”

哗!一嗰“以为”就要收多我块半喔,如果我冇问佢嘅话,咁咪白白畀佢赚?唔系话要同佢计较啊,系因为佢每次都收贵嘎。试过攞三样菜,冇错,系菜,蔬菜,冇肉嘎,佢计我四块半喔。驶唔驶啊?普通菜嚟嘎咋,唔系乜嘢香港芥蓝,金针菇,鬼豆苗喔。我啲同事都赖过嘢嘎,系因为呢一带食晏嚟嚟去去都系呢几档冇乜选择,所以有时都会犯贱咁送上门畀佢劏咯。

"以为”呢两嗰字好红嘎!每日都会出现系你身边,可能你系用得最多嗰只都唔定嘎。譬如“以为”你一早知道,所以冇话你知,点知原来你唔知而害你畀老细闹。“以为”你走咗,所以冇等你,点知害你等咗几粒钟。“以为”系真货好抵买而畀钱买咗,点知系假货,受骗。“以为”系老友就借钱畀佢,点知佢就当你系老襯,冇还钱。“以为”系大生意上门,点知系大贼上门打劫,财色兼收。“以为”地上拾到宝,问天问地攞唔到,点知系老千施计谋,转眼神志不清,提嗮啲钱双手奉上,唔知发生乜事。“以为”车大炮,撒手段就可以隐瞒事实扼到全世界?人在做,天在看,佢点死大家都心知肚明。“以为”色心起爽完后毁尸灭迹就可以过得心安理得?“以为”掺尿落奶度畀细路饮就冇人知?“以为”你自己好叻,万事通乜都知?“以为”你自己生得鬼火咁靓,人见人爱,车见车载?“以为”。。。

咪以为我系白痴至得嘎,随便兜就信你真系搞错计错。

评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】