白发

今日去咗金河剪发,理发师一睇到我就讲“点解多咗咁多白发嘅?”

噼哩啪啦!轰隆!呢一句话好有杀伤力,就好似利刃一样,杀嗰你措手不及,就好似打雷一样,吓得你濑尿咁滞。佢已经唔系第一嗰咁讲,我嘅同事,朋友都咁讲,咁即系我真嘅多咗好多白发咯?!阴公咯前世!我老咗惨咗咯!唔单止脱发,仲要畀我咁多白发,点算好咧?今年33啫,仲好后生嘎喔好冇。

一定系工作繁忙兼又烦又赶,食唔健康唔定时,瞓唔安稳瞓唔够,整死嗮我啲乌黑亮丽嘅黑发,送嗮佢哋去归西。我要去葬“发”,学林黛玉葬花,梨花带雨,冇呼天抢地,眠干睡湿。。。黑发啊黑发,你死得好惨啊。。。

一系你畀我满头白发,一系你畀我满头黑发,唔好畀几条白发嚟嘎嘎叫叫,唔欢迎佢哋啊!!!乜话?去染发?我啲头发已经好差嘎啦,又干又燥又硬,再染佢就更伤啦!发型好影响整嗰LOOK嘎,我都已经傻子LOOK咗咁多年啦,唔好玩我咧!

未老先衰啊~~~~

评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】