失败冇?

今日同班朋友喺1 Utama嘅Shogun食日本自助餐庆祝朋友嘅生日。

“你间半独立式新屋装修完未啊?”

“未啊!有排啦!”

“点解咁耐嘎?”

“拆前面,拆后面,仲要装Zhakuci咧!唉!今年冇钱出国旅行啦!”

哗!年年都出国旅行嘅人搞到今年冇钱去旅行?间屋又装修呢度装修嗰度,一定用好多钱咯!佢大我一岁咋,有车又有楼。

“我嗰间剩系搞嗰厕所都用咗一嗰月嘅时间啦!你装修整间喔,梗系有排啦!“

呢嗰后生过我嘅又系有车有楼。

“我嗰间冇乜装修嘎,攞到锁匙,买啲家私就入伙啦!”

佢同我同年嘅又系有车有楼。

突然间,我觉得啲碗碗碟碟变大咗,张凳变高咗,块寿司变得好大嚿,好鬼恐怖啊!我系咪好失败啊?我点解咁失败嘅?冇车又冇楼,收入又麻麻,就算出国旅行都系去啲东南亚国家,或者消费比较平嘅国家。日本,欧洲国家好似好遥远,去唔到咁。佢哋嗰嗰每年都出国旅行,埃及啦,巴黎啦,欧洲啦,台湾啦,英国啦,澳洲啦。。。

我几时可以有车又有楼咧?几时可以去边就去边咧?我真系觉得自己好失败嘎。咁系咪冇车冇楼就系失败咧?只系讲嚟安慰下自己啫。唉!失败冇?失败呵!真失败。

评论

  1. 走过了。。就接近了。。:)

    回复删除
  2. 回复
    1. 仲未有哦,过咗差唔多3年啦,都仲系咁失败!

      删除
    2. 人比人逼死人啊!邊個話一定要有瓦磚先算成功嘎嘖

      删除

发表评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】