朱莉与茱莉亚



今日喺屋企睇咗呢部好温馨亦都好励志嘅一部电影《朱莉与茱莉亚》。

梅丽尔•斯特里普(Meryl Streep)与艾米•亚当斯(Amy Adams)系呢部电影嘅女主角。梅姐就系梅姐,总系可以演乜似乜。虽然我唔知朱莉真人系唔系真系好似佢演绎嘅咁样,佢嗰一口鼻音好浓嘅英国话,高频率似卡通嘅笑声,好嗰人特色嘅肢体动作,我谂梅姐为咗呢嗰角色一定做咗好多功课,所以我深信佢演嘅朱莉就同真嘅朱莉一样,话佢总系可以演乜似乜应该冇人会有异议。


















对工作感到灰心沮丧嘅曼哈顿下城发展公司员工茱莉•鲍威尔(艾美•亚当斯Amy Adams 饰)决定用一年时间实践美国最受欢迎嘅电视名厨茱莉亚•切尔德(梅丽尔•斯特里普 Meryl Streep 饰)第一本食谱《精通法国烹饪的艺术》中嘅全部524道菜,并写部落格记录每日进展。与此同时,电影平行穿插茱莉亚•切尔德随美国新闻署任职嘅丈夫保罗•切尔德(斯坦利•塔奇 Stanley Tucci 饰)于1948年嚟到法国巴黎居住,学习烹饪,并历经十年艰辛出版厚达七百多页嘅《精通法国烹饪的艺术》过程。


















一本法国料理食谱,两个唔同时代背景嘅女性,两段温馨无华嘅真实故事,524道美味佳肴,365日嘅精致生活,成就咗呢部温馨四溢,妙趣不断嘅电影。两位女主角为咗实现自我价值,一嗰积极向上乐观面对生活,一嗰永不放弃为目标而奋斗。同样地,佢哋都曾彷徨、失意,不过靠着对生活嘅热情同埋对烹饪嘅爱好,美食将佢哋从生活中拯救出嚟,将佢哋带入一个充满香气、细腻浪漫嘅世界。佢哋感受到生活嘅美好,她们得到同样嘅成功。仲有就系,佢哋亦都一样有嗰好爱佢哋嘅丈夫。

“你系我面包上嘅牛油,我生命中不可或缺嘅呼吸。”好好味嘅浪漫。


















介绍呢部根据两本畅销小说朱莉娅•查尔德嘅自传《我在法国的生活》以及朱莉•鲍威尔嘅《朱莉和朱莉娅:365天,524道菜谱,1间小厨房》而改编嘅《朱莉与茱莉亚》畀大家,慢慢享受呢味食过包颊齿留香,回味无穷,唔腻唔滞嘅美食啦!

评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】