迟到























至憎人迟到嘎啦!

点解次次都要迟到
-->咧?又系你约人食 -->晏嘅,而且你又唔系唔知我嘅食 -->晏时间系只得嗰一粒钟咁大把,你迟到嘅话我就要食得快一啲,赶一啲,食都冇味啦!

约人食
-->晚饭嘅另外一个朋友又系迟到。由饿等到唔饿,等到谢嗮,冇mood食咗啦!

系唔系下次如果再约嘅话,要约早半粒钟又或者自己迟半粒钟正出门啊?但系我又唔惯畀人等我嘅,我多数会提早10分钟出门,等人好过畀人等。 

唔通你哋唔识如何安排你哋嘅时间嘎咩?如果自己行路行得比人慢嘅,咁咪早半粒钟出门咯!或者自己梳洗拾样要一粒钟嘅,咁你咪早一粒钟去梳洗咯!有时候约咗一班朋友聚餐,有朋友应成嚟载我,但系因为佢迟到嚟载我,就搞到我哋两个都迟到。系!好多谢佢愿意嚟载我,但系呢个系时间观念嘅问题,唔关佢好唔好心又或者我巴唔巴闭嘅问题咯。

试过有个朋友约咗11点嚟载我,但系等到12点半都咪到,又冇交代冇通知,等到我火都嚟埋就传咗个短讯畀佢话唔驶嚟载我啦,我唔想去啦!跟住就返屋企换衫睡觉睬佢都傻。

-->

评论

发表评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】