初七人日

初七人日,一家人(除咗妹妹,妹夫及外甥)齐齐嚟到吉隆坡,开开心心一齐食嗰饭庆祝人日及提早为爸爸庆祝生日。

我哋喺邵氏广场嘅紫藤点咗嗰《花香果鲜菜》套餐。














































































































食饱后,我哋就出发去天后宫。






哇!好多人啊!原来今日系星洲日报举办嘅松鹤之夜,唔怪得咁多人啦!哈!咁我咪可以遇到我哋旧同事咯!哎呀!果嗰咪系旧屋主Jessie,仲有秀玲,安和?嗰嗰都变咗咯,唯一冇变嘅系仲喺星洲日报做,好长情哦!好可惜忘记同佢哋影返张相添。

















唔提唔知,原来咁巧,家中三个外来成员都系属虎嘎喔!

两嗰细路同样娶咗嗰属虎嘅老婆,佢哋两嗰相差一嗰圈,妹妹就嫁咗嗰属虎嘅老公,系咪好巧咧?

唔单止啊,家中成员有3嗰系同样属鸡嘎添!妈妈,细路同埋阿妹都系属鸡嘎喔,凑唔齐12嗰生肖添。我属乜嘢?咪12嗰生肖之中最肉酸果只咯!咪即是蛇咯!

 

评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】