粘,令到我周身唔舒服,系最令我讨厌嘎啦!

香口胶粘住嗰鞋底,讨唔讨厌啊?你心里面一定好唔爽,跟住会喺度闹系边条粉肠食完香口胶乱咁吐。系咪?

有时候去到啲店铺买嘢,至憎啲“婆毛打”跟住喺你身后,好似冤鬼咁粘住你唔放,甚至有啲会一咪喺度介绍呢嗰介绍果嗰。唔该你企埋一边唔好跟住我,如果我需要你帮忙一定会叫你嘅,唔驶担心。可能老细教落一定要咁样做要咁样做,你哋都唔想嘅,但系老实讲,如果我遇到呢啲“婆毛打”,我会好快行返出嚟,拜拜系咁先!

出去食嘢,唔系啲乌蝇喺度环游世界就系啲蚊喺度偷吻你,证明畀你睇佢有几爱你。好烦啊!统统同我死开,咪喺度嘎嘎蕉蕉粘住我,如果唔喺,我就一巴两巴刮死你。

我嗰面时时出油,粘粘好唔舒服好难看,用过好多唔同牌子嘅洗面霜,收缩水都冇效,真系嗮钱又达唔到效果,有乜嘢可以解决呢嗰问题咧?真伤心真烦恼。

仲有我行两步就出汗嘎啦,好夸张,点解我咁易就出汗嘅?背脊时时湿瀝瀝周身时时粘黐黐,呢种感觉会令到我情绪变坏,脾气变臭,人变得好掹憎嘎咯!

我需要适当嘅自由,唔好周不时粘住我,咁样唔单止会令到我不知觉咁想去逃避你,久而久之就转变成讨厌你,跟住变成憎你。而你又会觉得自己时时无端端受到伤害,好似将真心换嚟伤心,得不偿失反效果。

粘,系咪好讨厌咧?

评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】