机械人9号

























今日睇咗呢部《机械人9号》动画片,好似睇到细时候嘅我。

记得细嗰嘅时候,我自己亲手做咗嗰布公仔嚟玩 ,当然手工冇9号啲机械人咁靓,睇落就似嗰“大”字。得闲嘅时候就将啲枕头啊,被啊,堆成嗰山咁,当系嗰严峻嘅高山,再攞啲机械人玩具或者狮子啊,老虎啊当成深山嘅怪物。佢系嗰冒险之王,所以我又做咗嗰斗篷畀佢,型啲吖嘛。













咁我有两嗰细路,但系只得一嗰公仔,唔够玩,所以我又再做咗两嗰布公仔,咁就可以嚟嗰冒险团啦!我有危险,另外两嗰会嚟救我 。佢畀怪物袭击,我哋一嗰会去对付嗰怪物,另外一嗰就会去营救佢,好好玩。而且我哋系唔会跌死嘎,因为我哋系用布嚟做嘎嘛!

依家长大咗,曾几何时陪伴我哋长大嘅布公仔依家都唔知去咗边咯!但系冒险嘅梦依然仲喺度。

我好喜欢睇啲有冒险风格嘅电影,亦都好喜欢啲残旧,荒凉,古老,有故事嘅地方,所以呢部《机械人9号》就啱嗮我口味。好中意电影里面设计嘅场景,好中意机械人细腻嘅手工,好中意佢哋嘅美术,好中意佢哋嘅创意,好中意呢部动画片。

评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】