清明忆

人生有几多嗰十年?呢嗰系柴九嘅名句。

人生真系有几多嗰十年咧?

今朝早6点几就起身准备去行清拜祭阿爷同埋阿嫲。阿爷喺我未出世,妈妈未嫁畀爸爸时就已仙游了。

阿爷生于光绪33年,终于1971年,享年64岁。
阿嫲生于1920年十一月初十一,终于2000年十一月初八,享年80岁。

阿嫲16岁就嫁畀阿爷了,阿爷当年29岁,相差13年。

喺阿嫲未仙游之前,嚟拜祭过阿爷一次。第二次嚟行清就喺今年嘅清明节前一日星期日,呢次系拜祭阿爷同埋阿嫲。

睇一睇阿嫲嘅墓碑正知道原来阿嫲仙游已10年了,今日系我第一次嚟拜祭佢老人家。10年了,时间过得真系快,一闪即过。一路嚟,我时不时都会突然间好想念阿嫲,有时仲会眼湿湿。

记得细嗰时阿嫲好锡我呢嗰孙,甚至有啲宠我,佢会买玩具畀我玩,买嘢畀我食。记得有一日早晨,阿嫲嚟到我屋企,叫醒我,跟住喺佢衫袋度攞出一对玩具兔子,呢嗰玩具系黑人牙膏送嘅,一大一细。喺兔子身体入面有嗰磁铁,所以当你将一只兔子放喺另外一只兔子面前时,另外一只兔子会向后转。一嗰唔系好值钱嘅玩具,但系却令我记到依家,系因为之间有爱,婆孙之间嘅爱。

阿嫲中风入院未到一嗰礼拜就撒手归西了,仲有几日就系佢老人家嘅大寿。阿嫲入院,我都未有去探佢佢就咁走了。当我接到妈妈打嚟嘅电话通知我阿嫲走咗时,我正喺路上要去出席朋友嘅生日聚会。妹妹话比我知话阿嫲一直同佢讲佢生日时乜嘢都唔要,只要畀佢食一只猪脚醋就够了。佢应该知道自己时间无多惊过唔到呢嗰生日,所以。。。

我好后悔冇去探望阿嫲,当我见到佢最后一面时佢已经系一嗰冰冷嘅躯体了,我已经唔记得我哋最后一次倾偈系喺几时了。

10年了,原来已经10年了,10年我正第一次嚟拜祭你,好唔应该啊!因为今年系妈妈负责,佢安排喺星期日,所以今年嘅清明有好多人嚟拜祭阿爷同埋阿嫲。佢哋嘅仔啦,媳妇啦,孙啦,孙媳妇啦,孙嘅仔啦共17人。仲有今日嘅天气好有人情味,天气虽晴朗但唔嗮,可以畀我哋逗留耐一啲。

以后我要多嚟拜祭阿爷同埋阿嫲,清明一年只得一日,点忙都可以安排出时间嘅。

人生有几多嗰十年啊?

评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】