行得快唔一定好世界

一路嚟,我行路嘅速度都算几快,呢种快系出自不自觉嘅快而唔系赶时间有心嘅嗰种快。有时候朋友跟我出街都觉得很辛苦,因为要加快脚步跟上我嘅步伐,对佢哋嚟讲系一件苦差事。我试过有嗰旧同事话跟我出街就似带狗出街。点解?因为狗喺前面行,主任喺后面追咯。

旧年有一次搭 monorail 去公司准备出席喺波德申 The Legend Water Chalets 举办嘅 Department Outing。喺途中嘅巴士上接到嗰由诊所打嚟嘅电话,唔系因为我嘅健康有问题,而系有嗰人打电话去诊所要拿我嘅联络号码。而诊所嘅职员好有职业道德,冇随便将顾客嘅私人资料话畀其他人知。嗰诊所职员畀咗嗰联络电话号码过我,话果嗰人捡到我嘅银包,叫我联络佢。我听到之后就即刻摸摸嗰裤袋,我嘅银包真系唔见咗啊!

原来呢嗰世界上咁老实嘅人仲存在嘎喔!

抄底咗个联络电话后就即刻联络果嗰人。佢叫 Mr. Wong ,佢话当 monorail 到 Bukit Nanas 站时,我起身后就即刻转身走人,佢捡起我嘅银包就追出嚟,点知一转眼就唔见咗人喔。有一点我要赞佢咯!我觉得佢好醒咯,识得打去诊所问我嘅联络电话。之后我话佢知我去紧波德申,两日后会返嚟吉隆坡,到时会再联络佢见面。

喺两日后嘅早晨9点钟,我仲瞓紧觉,突然间手机响起,原来系 Mr. Wong 打嚟,佢叫我10点钟到 Sri Petaling 嘅 LRT 站搵佢攞返嗰银包。哗!佢仲心急过我喔!就因为佢太过好心反而令我觉得要特别小心,话我小人之心度君子之腹都要嘎啦!

我约咗住喺 Sri Petaling 嘅朋友去 LRT 站等我以防万一,跟住就即刻梳洗搭 LRT 去 Sri Petaling。到站后已经10点15分了,拨咗嗰电话畀 Mr. Wong。Mr. Wong 系嗰中年男子,戴眼镜,个子唔高。佢见到我后就闹我,话依家啲后生仔好冇时间观念,约你10点,你就迟到,又话佢原本想走人嘎啦等等,嗰手仲拎住我嘅银包。我其实已经好赶嘎啦,由我房仔去 LRT 站都要10分钟,跟住仲要等 train 咧,控制唔到嘎嘛!咁我唯有道歉兼听佢教训咯。之后佢就畀返嗰银包过我,仲叫我检查睇吓有冇唔见嘢添!

哗!果然一蚊都冇少到喔!难得嘅老实人,真系好多谢佢呀。但系另一边厢又觉得好抱歉,因为之前曾怀疑过佢嘅为人咯!

原来行得快唔一定好世界嘎喔!

评论

  1. Haha... May b u r rite... Walk fast doesn't mean it will b good... ^^ But u also mus b kful lor... Dun repeat same mistake again... Drop wallet also dunno...

    回复删除

发表评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】