脚毛

咁朝喺 Hang Tuah 搭手扶电梯时,喺我眼嘅水平线下见到个唔系好雅观嘅画面。有嗰女仔虽然着住对丝袜,但系依然好清楚咁睇到约0.05cm 长嘅脚毛穿过丝袜向我 say hello。睇得出佢平时应该有剃脚毛嘅,因为只有剃过嘅脚毛先至会越生越粗。

哎呀!或者人哋近排比较忙咧,冇时间去剃脚毛。但系我好奇嘅系佢着丝袜果阵冇发觉到佢嘅脚毛已经长咗嘎咩?

哎呀!或者人哋唔够瞓,着丝袜果阵依然争取时间闭目养神咧!有时我都会闭眼刷牙,着衫,着袜,着鞋嘎。

但系其实咧。。。人哋嘅事又关我乜事啫?

评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】