蚊你死未?

依家住紧嘅共管公寓甚少有蚊出现,夜晚瞓觉时甚至可以窗户大开都唔怕。

记得以前细嗰果阵,瞓嘅系被四方形嘅蚊帐保护下嘅床。再大啲,蚊帐唔用了,但系喺每扇窗都会钉上蚊纱。

每日晚上,爸爸就会喺我哋瞓觉之前就入去我哋间房打蚊。佢会摇下啲窗帘睇有冇藏匿喺入边嘅蚊,郁下啲挂喺衫架上嘅衫裤,纸箱,枕头,书架等,如果有蚊嘅话,佢哋嘅行踪就会败露,咁爸爸就会嚟一招双手合璧将啲蚊拍死。而且每个可能会藏蚊嘅地方,爸爸一定唔会错过,势要杀个片甲不留为止。之后再喺床下底喷上蚊油,戌上门焗个半小时,蚊你死未?我谂,冇蚊可以喺咁嘅情况之下仍然可以存活落去咯!

半个小时之后,开着个抽风机,将啲难闻嘅蚊油味抽走,再过一阵,我哋就可以安枕无忧咁瞓觉啦!

爸爸呢个习惯到依家都冇变,变嘅只是唔再喷蚊油,因为始终觉得蚊油有害健康。唔讲你唔知,其实爸爸打蚊嘅功夫真系好厉害嘎,眼界好,身手敏捷,打蚊好似打篮球咁湿碎。

自从我哋几兄弟搬咗出去住之后,爸爸就唔驶再为我哋打蚊了,但系依家因为屋企有咗个孙,所以佢晚晚都为咗个孙而打蚊,佢好享受嘎!

评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】