佢哋嘅世界文化交流

其实我份人都几姿整嘎,就连我嘅工作座位亦如是,最基本要求---整齐。因为一日工作八粒钟,扣除食晏一粒钟,足足有七粒钟时间系要朝夕相对嘎喔,唔整齐点得啊?

吖。。。你唔好误会啊,整齐唔代表工作效率差喔,张枱七国咁乱亦都唔代表好忙好能干喔。

嗱!果只黑色绑辫子,白色眼,彩色珠子衫嘅公仔系上次我去南非时买嘅手信;果只红色嘅木雕猫系来自古晋嘅;果只大头木公仔系来自曼谷嘅手信;果只香薰香皂系雅典嘅手信;果两粒大大粒嘅红豆系来自台湾淡水嘅手信;果只绑头巾嘅木公仔系来自清迈嘅手信。

我摆嗮呢啲来自唔同国家嘅手信喺我嘅电脑荧幕下方,藉此美化沉闷嘅环境,滋润视觉,仲可以嚟个世界文化交流添,哈哈。

你睇,佢哋相处得几融洽啊,真系开心。

吖。。。点解嗰大头木公仔咁嘅表情嘅?睇落有啲落寞,系因为心系家乡?忧心家乡最近发生嘅暴乱灾情?唔。。。但系睇落又似有啲喺度手舞足蹈喔,系庆幸自己逃过一劫,唔驶受苦受难?亦或为自己可以代表国家喺度宣扬文化而感到欢欣啊?

来自台湾嘅大红豆唔驶变成八宝冰里嘅一员,身份提升为国家文化大使,喺度宣扬“知足常乐”,让每个人都觉得自己系“完美的你”。唔自卑,唔睇小自己,连红豆都会有出头天了,更何况系你,系咪?

评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】