收声啊!

搭咗3.30PM 嘅 KTM 提早返家乡庆祝父亲节,坐喺我后面位有一对讲华语嘅母女,嗰个小妹妹,佢好犀利嘎,令我佩服到差啲要起身为佢鼓掌敬礼,我自叹不如兼不敢恭维。

“妈咪,带我去玩。” “妈咪,我不要回家。” “妈咪,我要吃 lolipop。” “妈咪,弟弟在哪里?” “妈咪,还有多远?” “妈咪,我不要读书。” “妈咪,你看,火车啊!” “妈咪,我要看火车。” “妈咪,还有没有火车?” “妈咪,还要多久?” “妈咪,我们去哪里?” “妈咪,我不想回家。”。。。

佢把口讲唔停,口唔干唔攰,好似收音机咁,不停播,唔停播,系咁播,播播播。。。

OK啦,小妹妹系咁嘎啦,话多唔出奇,算吧啦!

“妈咪,火车之后还有没有火车?” “妈咪,火车之后还有没有火车?” “妈咪,火车之后还有没有火车?” “妈咪,火车之后还有没有火车?” “妈咪,火车之后还有没有火车?” “妈咪,火车之后还有没有火车?” “妈咪,火车之后还有没有火车?” “妈咪,火车之后还有没有火车?” “妈咪,火车之后还有没有火车?” “妈咪,火车之后还有没有火车?” “妈咪,火车之后还有没有火车?” “妈咪,火车之后还有没有火车?”。。。

救命!架唱机跳针啊?一直重复同样嘅话,一直讲,一直讲,一直讲。呢位妈咪你唔觉烦嘅咩?可能你习惯咗,听觉免疫,但系其他乘客嘅耳仔系正常嘎未免疫嘎!

“妈咪,火车之后还有没有火车?”呢句话一直讲到到 Kepong Central 站仲一直讲到出门口。

阿弥陀佛!总算挨过咗,食过苦中苦,我依家系人上人了,多谢你小妹妹。

咪住,上天仲要继续考验我,要令我成为人上人之人上人,因为我后面位走咗对母女之后,嚟咗两粒豆鼓妹。

架火车系佢哋嘅屋企嚟噶,返到屋企后就即打开部迷你 Hifi (手机),开尽音量播放印度歌。“阿呢阿呢阿呢,本啲画嘎献得。。。” 我谂佢要去参加 Malaysian Idol 比赛,因为佢喺度跟住唱啊!双重噪音攻击我嘅耳仔啊!My God!

我谂我对耳仔前世做错事,今世要偿还。哦!唔系,前世做错事嘅唔系只得我一个人,而系整个车厢嘅人前世都做错事,今世我哋一齐嚟受罪。

你老咪啊!

到咗 Rawang 站,过对面月台等 Tangjung Malim 嘅 KTM。火车到站后,搵咗个位坐低后正发觉整个车厢全部系马来仔,只得我一个唐人。

有冇搞错?三大民族都要虾我,依家又要受班马来仔大播马来歌嚟继续摧毁我折磨我。

收声啊!超人,蜘蛛人,蝙蝠人。。。边个可以嚟救救我啊?

评论

发表评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】