不会留恋2010

话咁快就到咗2010年嘅最后一日了。

我唔喜欢2010年,因为无情嘅虎爷带走咗我爸爸,令到美满嘅家庭拼图永远都却少一块,唔再美满,唔再完整。爸爸走了,但系孙女就喺爸爸100日果日出世,走咗一个又补返一个,人数系冇变,但系事实变咗就系变咗。

今年嘅我自闭好似好严重咗,锁自己喺房唔出门嘅时间越来越长。情绪反复无常,时而异常兴奋 ,时而沉默寡言,阴晴不定。宁愿封锁自己都唔愿出嚟去吓襯人。

爸爸嘅离去令到我更加跌入万丈深渊,因为系大仔,好多嘢需要我去做决定,去担当。崩溃嘅情绪唔可以表现喺块面度,只可以收埋喺心里面嘅夹万度。我原本就系嗰优柔寡断兼忧郁嘅人,心理负担好大。

2010年终于都结束了,我一啲都唔留恋。

评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】