满月了



















“我叫紫璇,我今日满月了。”

紫璇系我嘅细侄女,系咪生得好靓女好得意咧!

姓名:石紫璇
性别:女
生日:3/12/2010
体重:4.6kg
体长:58cm



















“依~呢位靓女好面善喔,喺边见过咧?”
“啊!咁似我细个果阵嘅?”



















“傻佬哥哥,我系你妹妹啊,梗系似你啦!”
“真嘅。。。?”

哥哥好深情咁望住妹妹,哥哥要好好哋咁照顾妹妹啊,知唔知啊!



















“哗,我有妹妹了,好开心啊!”

妹妹生得咁趣致,哥哥都唔输蚀喔,我嘅侄仔系唔系都生得好靓仔咧!再加个甜到漏油嘅笑容,仲唔迷死你?

评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】