34岁生日


今日系我34岁嘅生日。

点过?喊住渡过12点咯。
点解?因为我记得过去呢几年嘅生日,我都会收到爸爸send畀我嘅祝福短讯。以前佢系唔会咁做噶,佢系个思想比较传统保守,唔善于表达自己感受嘅人。

我每年都会同爸爸庆祝父亲节,农历生日,阳历生日,久而久之,佢慢慢咁喺度改变紧自己。当我第一次收到爸爸send畀我嘅生日祝福短讯,我好意外好感动。我系个好注重生日呢个日子嘅人,对爸爸踏出改变嘅第一步而为佢感到好骄傲。

从今以后,再也收唔到爸爸嘅生日祝福短讯了。。。再也收唔到了。。。

但系我知道爸爸依然喺度祝福紧我,无论佢喺边度,我好肯定咁知道佢喺度照顾紧我哋,关心紧我哋,祝福紧我哋。系唔系啊爸爸?

评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】