6日5夜曼谷之旅



















4月13日-启程去曼谷
07:00    Edward 载我到 KL Central,到达 KL Central 后就即刻 check-in luggage。
07:30    搭 ERL 去 KLIA (RM35)。
08:00    到达 KLIA,跟住就帮 David 买 Dunhill Red Classic Gold。
09:10    启程去曼谷咯!





















10:15   到达曼谷 Suvarnabhumi 机场后就即刻转搭机场航线地铁到 Makkasan (35 baht) ,跟住再转搭 MRT 由 Phetchaburi 站到 Sutthisan 站 (22 baht)。到站后就喺七仔度买咗张 1 2 Call Sim Card (69 baht) call David 出嚟接我。原来佢屋企距离 Sutthisan 站系咁近嘅喔!呢5晚咧就住喺佢屋企啦,省返好多住宿费噶!







































到咗 David 屋企后,换咗条短裤,将啲钱同埋手提电话放入透明防水胶袋,准备要去参加期待已久泰国著名嘅泼水节了!好期待啊!David 话今日系泰国嘅新年,佢想去孤儿院做啲善事,都好嘅,呢班被社会忽略嘅一群都需要过新年噶嘛。咁我咧就同埋佢哋同事先去家乐富食午餐,再嚟去买啲日常用品畀啲孤儿。




















其实我唔适合去呢啲地方噶,因为我眼浅,好容易就流马尿嘎!

拜访后我哋就去食晚餐,呢度嘅环境同埋啲餸嘅味道都唔错,但系我只系喺度顾住食冇搭爹,因为我唔知佢哋嗡啲乜,佢哋讲泰文啊嘛!

晚饭后本来要去 Sabye Sabye 按摩嘅,但系佢哋话人手唔够喔所以就唯有作罢,结果就先返屋企休息,一阵再出去 wet 过。 点知我哋全部一瞓就瞓到死嗮唔识起身。半夜三点几我无端端走起身,哎呀,一整日未冲过凉先去冲返个凉先,跟住做下啲旅游笔记。写下写下,听到远处传来有节奏嘅摇滚乐。哗!曼谷夜未眠,啲年轻人仲喺度挥霍住青春啊!我呢一趟嘅曼谷之旅,唔就系要好似佢哋咁嘅咩?冇相干,我仲有5日时间,今日冇泼到水,天日仲有机会泼。



















突然间谂起呢个时候嘅妈妈佢身在布新挨夜,默默咁喺度排队等天光拿牌子问米,身心多煎熬啊!而我就喺度风花雪月,内疚内疚。

第二日一早起身 10 点几就出门了, 喺 Sutthisan 站搭 MRT 到 Si Lom 站。呢个时候,清道夫喺度清理紧条街道,啲小贩就喺度准备一切,等待一阵由四面八方嚟参与泼水嘅人群,到时就好生意啦!




































小叮当喷水器,可爱吧?呢班大只佬咩上咁可爱嘅小叮当系咪更加可爱咧?哈哈。。。












































Si Lom 啲人潮多到好恐怖啊!你睇,夸唔夸张啊?听讲今年 Si Lom 呢度系有史以来最多人嘅一年啊。
























Aloy! (好食咁解)呢啲唔知叫乜名嘅小食好好食啊!里面系香味四溢嘅椰浆,20 baht 一盒。




















咪睇我周身泥咁邋遢,其实呢啲系祝福嚟噶。泰国人会喺呢个节日将呢啲泥涂喺身边嘅人嘅脸上身上,或者喺你身上泼水,呢啲系一个习俗一个祝福,你唔单止唔可以发脾气,仲要好开心咁任佢哋涂由佢哋泼。























湿完又干,干完又湿,又水淋又风吹,冻死我了。呢度啲线又唔好,电话 call 极都 call 唔入,又冇锁匙,点算好啊?由朝湿到夜晚12点几,终于返到屋企了,冲返个热水凉好舒服。David 佢仲叫我一阵一起出去 GOD 玩喔,唔该了,我好攰啊,系咁先,早抖啦!

第3日下昼出发去 1 Residence Hotel 搵朋友一起去 shopping,点知佢哋仲喺度做 gym 喔,一直拖到3点几至出门,嘥嗮啲时间。之后我哋去咗 Pratunam Market 买嘢,行冇几耐又话要赶返去酒店准备食晚餐,佢哋约咗班泰国朋友7点食晚餐喔。食完晚餐啲泰国朋友就介绍我哋今晚去 Fake Club 度泼水,果度冇咁逼夹但依然热闹好玩,系个好去处。好啦,既然佢哋咁大力推介,咁就去果度玩吓啦!



























































第4日,一大早起身就出门去 Chatuchak Market 嚟一轮大购物啦!

呢个椰子雪糕喺 Chatuchak Market 好著名噶,咁当然要买嚟试下啦!咦,系唔错哦!























呢个拉茶听讲连皇族都嚟光顾噶,佢可以连续转20个圈添。但系咧,我只见到佢转6个圈咋,偷工减料。如果每一次佢都要转20个圈噶话,咁佢仲驶做生意嘅?


















































今晚节目丰富,冇时间返去酒店冲凉,咁唯有去做 oil massage (500 baht) 顺便冲埋凉啦!间间按摩店都非常好生意,唯有等下喺啦!影返张相先,顶帽靓唔靓啊?100 baht 咋。























按摩完冲咗凉成身舒服嗮,食个晚餐跟住就去睇秀 (350 baht)。再嚟就去 DJ Station wet 吓,200 baht 两支饮品都好OK喔,但系咧就实在太多人了。逼咗入去换咗支啤酒又出返嚟门口企,都唔过瘾嘅。

第5日,David 话带我哋去水上市场行吓,呢个系本地人去嘅水上市场,所以冇乜外地人嚟噶。山长水又远,个市场好细噶咋,好安静,冇咁多小贩系咁粘埋嚟推销。跟住我哋就去咗参观几间庙,间间庙都喺度做法事,好热闹啊!

























































第6日,最后一日啦,我仲未买到鞋同埋包包啊!寻晚又冇时间再返去 Chatuchak Market 买,所以咧今朝起咗个早床做最后出击,一大早去咗 Pratunam Market 做最后冲刺。 但系呢度系做批发噶,一买最少要买3件,结果空手而回。时间过得真系快,咁快又要讲拜拜,David 佢帮我叫咗部的士去机场,架的士唔单只行得慢冷气又唔冻喔,仲收 200 baht 啊,贵过我搭 MRT 加埋机场航线地铁。到咗机场 check-in 完之后食完晏,至知道班机 delay 两粒钟啊!激鬼死我啦!

评论

此博客中的热门博文

叻思百年鬼屋

掷筊这件事

请把我葬在拉雪兹公墓【法国 ● 巴黎】